laupäev, 27. jaanuar 2018

Talvelaager 2018 - I päev, Kuutsemägi

Ja ongi selleks korraks läbi. Kui augustis hakkasin projekti kirjutama, siis alati kõige keerukam on ennustada, millal laager võiks toimuda ja milline võiks olla olukord lumega. Aga oleme jäänud endale kindlaks, et laager toimub jaanuarikuu viimasel nädalalõpul.

Olin kolmapäev vastu neljapäeva juba kella 3 öösel üleval ja mõtlesin alternatiivtegevusi välja, sest Kohilas ladistas vihma ja tuul kolistas akna taga.

Samas olin kindel, et laager toimub. Usun, et paljud mõtlesid neljapäeva hommikul, et miks ma olin lubanud minna, sest taaskord vedas meid alt ILM.

Kui olin bussis õpetaja Elerini kõrvale istunud ja buss oma nina keeranud Lõuna-Eesti poole, siis tuli hinge rahu ja ma teadsin, et kõik läheb hästi. LÄKSKI!

Laager õnnestus paremini, kui oleksime osanud oodata (arvestades Eestimaa talve). Me saime tehtud peaaegu kõik plaanitud tegevused ning saime ka veel üllatustegevusi.

Lisan veel siia, edaspidiseks. Talvelaager on tõsine laager, sest lapsed peavad nende 3 päev jooksul tegema väga, väga palju ja tihedat tööd. Edaspidi peab laps kodus mõtlema, kas on ikka mõtet tulla kaasa, kui ei taha ühte spordiala või teist teha. Laagris oli 62 õpilast ja õpetajad ei saa keskenduda mõne lapse erisoovidele ja öelda talle, ära sina siis murdmaasuusatamist tee või no kui ei taha, mine sina kohvikusse ja puhka seal, kui teised kõik on mäel suusatamas. Laagris oleme me kõik üks meeskond ja teeme ühte ja sama ning naudime.

I päev

Kuutsemägi, peaaegu kõik lapsed said mäesuusatamisega hakkama ja olid ülitublid.

Ootamise aeg on pikk

Millal siis minu kord on?




Teineteise aitamine on meie laagris väga loomulik

Sellel aastal oli meil seltsiks ja abiks ka isa Rene



Kas ainult suuskadest ei piisa?










Valmis!







Aasta 2018 - super!




Kuidas mäesuusatamine käib, seda selgitas meile instruktor











Nagu oleks Alpides käinud :)


Mäesuusatamist tuleb nautida!













Ka õpetajad (peaaegu kõik) olid mäel suuskadel












Super, mõnus on vaadata ilma trotsivaid ja lund nautivaid inimesi











Meie megatublid algajad

Ja ma sõidangi








































Esimest korda kaasas ja ka mäesuuskadel!













Iga algus on raske









Paus- lõunasöök















Esialgu määrasin pisikestele piigadele nn mentorid, hiljem polnud enam julgustajaid vaja.

















Nendel neidudel oli väga lõbus.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar